Пошуковий запит: (<.>A=Патієвич О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Патієвич О. В. Писемна комунікація студентів магістратури природничих спеціальностей в академічному середовищі [Електронний ресурс] / О. В. Патієвич // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 5. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_5_11
|
2. |
Патієвич О. Жанрово-структурні та лінгвостилістичні характеристики текстів наукового стилю у практиці навчання студентів магістратури наукового писемного мовлення [Електронний ресурс] / О. Патієвич // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_16 Досліджено жанрово-стилістичні та лінгвостилістичні особливості наукового тексту. Визначено основні компоненти, стратегії та риси наукового дискурсу. Виокремлено мовні і когнітивніх механізми формування прецедентності: посилання, виноски, цитати, позиція теми висловлювання, номінація (прецедентне ім’я, назва прецедентної ситуації, стійке словосполучення, складне слово, стверджувальне речення в позачасовому плані). Виділено основні когнітивні механізми: фокусування уваги, когнітивна метонімія, концептуальна інтеграція, інференція, імплікація. Підкреслено актуальнсть інтертекстуальності та прецедентних феноменів у сфері наукової комунікації.Исследованы жанровоструктурные и лингвостилистические особенности научного текста. Определены основные компоненты, стратегии и черты научного дискурса, а также подчеркнута актуальность интертекстуальности и прецедентных феноменов в среде научной коммуникации.This article discusses the notions of generic structure and linguostylistic characteristics of academic texts, provides the general view of basic components, strategies and features of academic discourse. The article also reveals the importance of intertextuality and precedent phenomena within the context of academic writing.
|
3. |
Патієвич О. В. Методична характеристика написання наукових статей англійською мовою студентами магістратури [Електронний ресурс] / О. В. Патієвич // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2015. - № 2(2). - С. 53-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2015_2(2)__9
|
4. |
Патієвич О. В. Компоненти, критерії оцінки та показники рівня сформованості умінь академічного писемного мовлення студентів магістратури природничого профілю [Електронний ресурс] / О. В. Патієвич // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 73(1). - С. 67-. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_73(1)__16
|
5. |
Патієвич О. В. Змістове наповнення та структура етапів навчання англомовного академічного письма студентів магістратури [Електронний ресурс] / О. В. Патієвич // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 501-506. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
6. |
Патієвич О. В. Психолінгвістичні та методичні засади навчання академічного письма студентів магістратури природничих спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Патієвич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 232-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_1_30
|
7. |
Хомишак О. Б. Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови з використанням програмного засобу Storyjumper [Електронний ресурс] / О. Б. Хомишак, О. В. Патієвич // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 79, № 5. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_79_5_10
|
8. |
Патієвич О. В. Організація експериментального навчання англомовного академічного письма студентів магістратури: початковий етап [Електронний ресурс] / О. В. Патієвич // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_9(2)__12
|